#@CREATION
Creation

„Wise2Sync“: mūsų įmonės viduje augęs startuolis žengia į platesnius vandenis

„Wise2Sync“: mūsų įmonės viduje augęs startuolis žengia į platesnius vandenis

Su džiaugsmu pranešame, kad mūsų vidaus startuolis “Wise2Sync” žengė svarbų žingsnį link nepriklausomybės, o tai žymi svarbų momentą mūsų kelyje.

Pastebėjus poreikį optimizuoti išlaidas ir išteklius elektroninės prekybos sektoriuje, mes nusprendėme “Wise2Sync” perkelti į kitą lygmenį: nuo šiol jis veiks kaip startuolis ir atskira įmonė su neribotomis augimo galimybėmis.

Šis produktas automatizuoja milijonų produktų kasdieninį sinchronizavimo procesą ir sutaupo daug laiko. “Wise2Sync” sėkmingai jungia produktus tiekėjų sandėliuose su elektroninėmis prekybos platformomis. Ši automatizacija pašalina rankinio duomenų įvedimo poreikį ir leidžia elektroninėms prekybos įmonėms siūlyti platesnį produktų asortimentą, net tų, kurių fiziškai nėra sandėlyje, su užsakymais tiesiogiai tiekėjui.

Vizija aiški: suteikti galimybę visiems elektroninės prekybos rinkos dalyviams, nepriklausomai nuo jų dydžio, techninių žinių ar patirties, augti ir plėstis.

Tikslai, kurie buvo pasiekti:

  • Supaprastinti techninius aspektus, leidžiant vartotojams koncentruotis į strateginius verslo sprendimus, o ne techninius niuansus.
  • Maksimaliai supaprastinti tiek tiekėjų, tiek elektroninės prekybos parduotuvių procesus integruotis į Wise2Sync sistemą, palengvinant partnerių paieškas ir naujų verslų pradžią bei plėtrą.

 


„Wise2Sync“: įmonės viduje augęs startuolis žengia į platesnius vandenis

Viena lyderiaujančių e-komercijos ir informacinių sistemų sprendimų kūrėjų Lietuvoje – „Creation“ (UAB „Elsoft“) – paskelbė apie įmonės viduje auginto startuolio „Wise2Sync“ atsiskyrimą. Tokį sprendimą lėmė vis didėjantis e-komercijos paslaugų kaštų ir resursų optimizavimo poreikis ir augantis startuolio savarankiškumas.

Augimą paskatino pandemijaLiudas Stanevičius

Pasak „Creation“ vadovo Liudo Stanevičiaus, sprendimas atėjo natūraliai: „Vos pradėjęs veiklą 2018 m., startuolis susidūrė su didžiule paklausa. Poreikis optimizuoti e-komercijos procesus ir logistikos grandines dar labiau išaugo pandemijos metu. Augant klientų skaičiui ir jų pasitikėjimui supratome, kad mūsų „kūdikis užaugo ir jau gali veikti savarankiškai, kaip atskiras juridinis asmuo.“  Šiuo metu įrankis kasdien sinchronizuoja per 12 milijonų produktų, o jų nuotraukų banko dydis siekia 3 terabaitus. „Prekių informacijos įvedimas ir nuolatinis atnaujinimas – nesudėtingas, tačiau laikui itin  imlus procesas, kurio kaštai, prisijungiant naujiems tiekėjams, auga eksponentiškai. Šio proceso automatizavimas ir kaštų optimizacija – kiekvieno e-komercijos rinkos dalyvio siekiamybė”, – tikina L. Stanevičius.

Automatizuotas prekių įvedimo procesas

Europoje analogų neturintis sprendimas sujungia tiekėjų sandėliuose esančias prekes ir e-parduotuves. Sukurta technologija įgalina automatizuotą prekės informacijos perdavimą į parduotuvės sistemą, taip pašalindama poreikį prekes įvesti rankiniu būdu. Tai suteikia įrankį naudojančioms e-parduotuvėms savo pasiūloje turėti ir tas prekes, kurių fiziniame savo sandėlyje jos neturi – užsakymas padaromas tiesiai tiekėjui. Anot  „Wise2Sync“ produkto vadovo Dimitrij Kuch, naudą dėl to pajunta tiek pirkėjas, tiek pardavėjas: „Sukurtas sprendimas automatizuoja dropshipping procesą. Be to, jis panaikina galimybę žmogiškojo faktoriaus klaidai, prekių dubliavimui ar sandėlyje jau nesančių prekių pardavimui. Bendra duomenų bazė taip pat leidžia palyginti tiek konkurentų, tiek tiekėjų kainas tai pačiai prekei ir palengvina prekių ir tiekėjų atranką. Laimi visi: verslas sutaupo laiko ir kaštų, o pirkėjas turi galimybę rinktis iš platesnės pasiūlos ir už mažesnę kainą.”

Bendra sistema sėkmingai verslo plėtraiDmitrij Kuch

Naujosios įmonės planuose – tolimesnis sprendimo tobulinimas. „Mūsų tikslas – visiems e-komercijos rinkos žaidėjams, nepriklausomai nuo jų dydžio, techninių žinių ir patirties suteikti galimybę augti ir plėstis. Tam, kad jį pasiektume, toliau darbuosimės dviejose srityse. Pirmiausia, toliau vystysime technines detales, kad klientai galėtų susitelkti ties strateginiais verslo sprendimais, o ne techniniais aspektais. Kita sritis, kurią ruošiamės tobulinti – savarankiška tiek tiekėjų, tiek e-parduotuvių integracija į bendrą sistemą, taip dar labiau palengvinant partnerių paiešką ir verslo startą ar plėtrą”, – pasakoja D. Kuch.

Apie įmonę. „Creation (UAB „Elsoft) – lietuviško kapitalo įmonė, savo veiklą internetinių svetainių kūrimo ir e-komercijos sprendimų vystymo srityje vykdanti nuo 2008 m. tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. Jos partnerių sąraše – tokie e-komercijos prekių ženklai kaip „Pigu.lt”, „VidaXL”, „Tele2”, „iDeal” ir kiti. Startuolis „Wise2Sync” veiklą pradėjo 2018 m.

Grįžti į blogą

Susidomėjote? Aptarkime jūsų projektą

Paskambinkite ar parašykite el. laišką ir mes suplanuosime susitikimą kurio metu aptarsime jūsų projektą ir mūsų idėjas jums.