#E-komercija
Creation

„Creation“ kurta „MyNest“ e-prekybos svetainė – tarp TOP30 Baltijos geriausiųjų

Baltijos šalių Baltic E-commerce Star apdovanojimuose „Creation“ kurta „MyNest“ e-prekybos svetainė pateko į trisdešimtuką geriausiųjų. Didelių verslų kategorijoje mūsų kurta kliento svetainė – tarp 8 geriausiųjų. Nugalėtojai paskelbti gegužės gale vykusiame Ecom Riga forume.

Greitaveika 3 trilijonams variacijų

„MyNest“ yra individualizuota langų ir durų užsakymo internetu e-platforma, kurioje klientas gali užsisakyti aukštos kokybės gaminius pritaikytus savo namų poreikiams.

„Klientas kreipėsi norėdamas sukurti svetainę su el.parduotuve, kuri būtų integruota su gamykline įranga ir generuotų brėžinius. Mums teko iššūkis sukurti bene pirmąją tokią parduotuvę rinkoje, kurioje vadybininko tarpininkavimas užsakymo procese nereikalingas. Tai padeda taupyti užsakovo laiką ir pinigus. Kita vertus, galimybė individualizuoti daugiau nei 200 produktų dizainą – sukuria apie 3 trilijonus užsakymo variacijų. Teko pasukti galvą kaip užtikrinti tinkamą e-platformos spartą“, – projekto kūrimo iššūkius apžvelgė Liudas Stanevičius, „Creation“ įmonės vadovas.

Apimtis skyrėsi nuo įsivaizduojamos

„MyNest“ vadovas prisimena, kad projekto pradžioje apimtį įsivaizdavo kitaip.

„Projekto apimtis buvo gerokai didesnė nei įsivaizdavome startuodami, tačiau nesustojome pusiaukėlėje ir stipri „Creation“ komanda užtikrino puikų rezultatą. El. parduotuvės funkcionalumai ir integracijos pateisino poreikius ir lūkesčius su kaupu, o šiandien MYNEST platforma sėkmingai naudojasi mūsų klientai. Jos veiksmingumą pagrindžia ir e-komercijos ekspertų komisijos verdiktas“, – sakė svetainę valdančios įmonės „Aradas“ vadova Ugnius Adomaitis.

Vartotojai neatleidžia delsos

Stanevičius pažymi, kad tokia didelė duomenų apimtis reikalauja išskirtinių įgūdžių ir laiko testavimui, kad procesas būtų sklandus ir tikslus. Kiekvienas besikeičiantis kriterijus (spalva, tekstūra, vyriai, rankenos ir kt.) lemia duomenų perskaičiavimą, kitokią vizualizaciją ir generuoja unikalų brėžinį, todėl iš techninės pusės itin svarbu buvo rasti optimalų sprendimą užtikrinti greitaveikai.

„E-prekyboje sekundės delsa gali iki 50 proc. padidinti atkritimo rodiklį. Vartotojas nenori bergždžiai laukti nei sekundės. Tuo pačiu, čia negali aukoti vaizdo kokybės – juk užsakydamas internetu, klientas nori kuo tiksliau matyti perkamo produkto vaizdą“, – sakė L. Stanevičius.

Įtraukia daugybę funkcionalumų

E-komercijos svetainių ekspertas akcentavo, kad šis projektas pareikalavo ne tik kūrybiško, bet ir lankstaus požiūrio.

„Dar iki darbų starto buvo svarbu įsivaizduoti visą sistemos architektūrą ir funkcionalumus, o tuomet juos keisti ir plėsti eigoje. Kai kurie funkcionalumai pralenkė net ir kliento lūkesčius, todėl didžiuojamės galutiniu produktu, kurį kūrėme nuo nulio, neturėdami pavyzdinės versijos“, – džiaugėsi vadovas.

Įgyvendintas projektas turi daugybę įtrauktų sprendimų. Sukurta unikali infrastruktūra administratoriams: su jų rolėmis ir funkcijomis, keitimų istorija, papildomų produktų ir paslaugų kūrimo bei redagavimo galimybe. Taip pat su e-prekybos sistema integruota vežėjų informacija: tokiu būdu, klientas gauna automatinius pranešimus pasikeitus krovinio statusui. Integruota ir vadinamoji elastic search paieška, randanti ne tik produktų asortimentą, bet ir pagal raktinį žodį vedanti į informacinį srautą. Sistemoje įtrauktas ir nusiskundimų valdymas bei promo kodų funkcionalumas. Plačiau apie svetainės funkcionalumus galima sužinoti čia.

Grįžti į blogą

Susidomėjote? Aptarkime jūsų projektą

Paskambinkite ar parašykite el. laišką ir mes suplanuosime susitikimą kurio metu aptarsime jūsų projektą ir mūsų idėjas jums.