#E-komercija
Liudas Stanevičius

Ar prekių tiekėjų kainas ir likučius vis dar apdorojate rankiniu būdu?

„Atsiųskite kodų sąrašą, ir aš atsiųsiu jums pasiūlymą per 2 dienas. O jeigu reikia greičiau – paskambinkite.“

Taip pasakė B2B vadybininkas iš vienos didžiausių statybinių medžiagų tiekėjų Lietuvoje, kai paklausėme kaip jų klientai gali sužinoti prekių kainas ir likučius.

Ar gali būti, kad daugelyje statybos įmonių medžiagų pirkimas vis dar atrodo taip: pirmiausia ieškai, kas tos kategorijos prekėmis prekiauja. Tuomet siunti užklausas su reikiamais kiekiais. Paskui dar dvi dienas lauki, kol tiekėjai atsiųs pasiūlymus? 🤔

Na gal dėl didžiųjų pirkimų – viskas OK. Bet kaip su mažesnėmis sumomis? Tikriausiai užsimerkiama ir perkama iš pirmo tiekėjo.

Mums atrodo, kad taip neturėtų būti.

Wise2Sync, mūsų seserinėje įmonėje, turime keletą statybų sektoriaus klientų, kurie į savo paskyrą susijungė visus savo tiekėjus. Taip jie pasidaro visą katalogą prekių, kurias turi jų tiekėjai. Katalogas yra automatiškai atnaujinamas (statybinės medžiagos, įrankiai, darbo drabužiai ir t.t.).

Tokiu būdu jie:
🔹 vienoje vietoje randa prekes pagal BAR kodą ar kt. parametrus;
🔹 labai greitai palygina visų produktų kainas tarp savo tiekėjų;
🔹 mato prekių likučius realiuoju laiku.

Jeigu dirbate statybų įmonėje ir jaučiate, kad:
👉 Per daug laiko skiriate paieškai ir per mažai sprendimų priėmimui
👉 Gaunamos kainos nėra skaidrios ir aiškios
👉 Galėtumėte sutaupyti pirkdami medžiagas

Parašykite mūsų CEO, Liudas Stanevicius, žinutę.

Norime daugiau išgirsti apie procesus, problematiką ir kartu paieškoti, kaip padaryti pirkimus išmanesnius, greitesnius ir skaidresnius.

Grįžti į blogą

Susidomėjote? Aptarkime jūsų projektą

Paskambinkite ar parašykite el. laišką ir mes suplanuosime susitikimą kurio metu aptarsime jūsų projektą ir mūsų idėjas jums.