#@CREATION
Creation

Aloha visiems! 🌴

Turbūt niekas neprieštaraus, kad prasidėję nauji metai privertė kiekvieną labiau vertinti bendrystę su draugais ir kelionių džiaugsmą. Todėl ir mes, kantriai ir saugiai išbuvę karantiną, atšaukę įprastą susitikimą žiemos renginyje, sulaukėme laiko, kada vėl galėjome susitikti visa komanda ir kartu pailsėti. O kur geriausias poilsis jei ne Havajuose. 🌞 Tad kviečiame įsipatoginti hamakuose ir nerti į įspūdžius su mumis iš Lietuviškojo Honolulu. 🌴

Aloha – Liepos 26-osios ankstų rytą, vilniečiai su bilietais rankose jau būriavosi oro, oj, bėgių uoste ir smagiai nusiteikę laukė savojo traukinio į atostogas. O kokie gi tropikai be lietaus? Tad ir jis (ne)džiugino. Tuo metu link Švenčionėlių, Panevėžio kolektyvas judėjo turbulencijos pilnais Molėtų žemė-oras kelio kalneliais. Nors orų prognozės pranašavo lietų iki pat vakaro, tačiau atvykus iki Kaltanėnų jo nebebuvo nė lašo ir atostogos prasidėjo su tikra Havajų saule. 🌞

Programėlės pagalba visa Ohana buvome suskirstyti poromis ir ėjome rinktis, geltonų kaip bananai, 🍌 baidarių savo kelionei, bei padėjome vieni kitiems jas įstumti į vandenį ir pajudėti Žeimena. Ne mažas iššūkis buvo ir susidirbti mažosiose komandose, bei išmokti kartu suvaldyti srovės nešamą baidarę. Havajietiška atributika, juokas ir pasidalinimai tarp seniai nesimačiusių kolegų kūrė puikią atmosferą. Kelionė upe truko netrumpai, tad buvo laiko ramiai plaukiant pasimėgauti kraštovaizdžiu ir palenktyniauti ar padėti vieni kitiems įveikti kliūtis.

A la Hawaii by Creation

Upėje susitikome ir gausybę kitų keliautojų, o čia pasirodė mūsų įmonės stiprybė: kiekvienas komandos narys yra draugiškas, neužsidaręs tik savyje. Pasilabindavome ir geros srovės palinkėdavome kitiems keliautojams. Vienus jų pakeitėme sustoję poilsiui, maudynėms ir pietums pusiaukelėje. Kad kelionė būtu dar turtingesnė vėl programėlė išrinko porininkus su kuriais turėjome įveikti likusią upės dalį. O joje vėl netrūko dreifavimo saulės atokaitoje, pokalbių, lenktynių, poilsio ir net nuotykių, kuomet baidarę kolegos matė po vandeniu virš savęs.

Po maždaug 8 valandas trukusių nuotykių išsilaipinome už Švenčionėlių mūsų laukusioje sodyboje. Vieni kitiems padėjome išlipti į krantą, kiti jau ruošė vakarienę, treti padėjo pasistatyti palapines, paruošė Kubb’o žaidimo aikštelę. Aktyvesni kolegos, ruošė vakaro programą sodyboje. Kūrenosi pirtis, bei kubilas. ⛱ Wooo-hoo tikros atostogos!

Jau įsikūrus mūsų laukė paruoštas protmūšis. Net 5 etapus turėjęs žaidimas buvo puikiai sudėliotas ir ne toks lengvas kaip atrodė tik pradėjus atsakinėti. Tad pasibaigus šiai proto mankštai vyko apdovanojimai, kurių metu atskleisti ne tik protmūšio, bet ir slapto balsavimo rezultatai.

Kolegos davė po vieną tašką geriausiam kelionės kompanijonui, bei nominavo atspindėjusį Havajų dvasią savo apranga. Balsavimas parodė, jog kelionėje geriausias kompanionas buvo tas, kuris visą kelią plaukė vienas. Net ilgoje distancijoje visada priplaukdavo ir pakalbindavo kiekvieną ekipažą, rūpindavosi visais atsiplėšusiais į priekį ar užsisvajojusiais upėje, atsakingai su savimi plukdė ir visą pietų davinį.

Valio valio valio! Tokia tad mūsų komanda, kurie gebame padėti ir pastebime kitų pagalbą!

A la Hawaii by Creation

Puikus laikas visą naktį, nuostabi sodyba ir priėmimas joje, miegas palapinėse, kad ir nedengtose palmių lapais, bei ankstyva kelionė į namus tikrai prablaškė, leido labiau pažinti kitus bei save. Grįžome į namus pailsėję geriau nei Havajuose, Karibuose ar kur kitur. Grįžome pasikrovę naujam darbingam sezonui!

Sakome ALOHA šiame bloge keliavusiams kartu ir bent trumpam tapusiais mūsų komandos dalimi!
Iki susitikimų darbuose, moksluose ir internete!

Grįžti į blogą

Susidomėjote? Aptarkime jūsų projektą

Paskambinkite ar parašykite el. laišką ir mes suplanuosime susitikimą kurio metu aptarsime jūsų projektą ir mūsų idėjas jums.