#E-komercija
Creation

Tapome Amasty partneriais!

Tapome Amasty partneriais!

Amasty – 2009 metais įkurta, o dabar viena didžiausių kompanijų, kuriančių modulius, skirtus Magento platformai. Be to, Amasty kompanija yra įnešusi nemažą indėlį į Magento bendruomenės gyvenimą. Amasty buvo MageTestfest ir MagentoLive UK rėmėjai, organizavo dvi Meet Magento konferencijas Minske bei Magento Contribution Day, dalyvavo MageeStackDays ir kituose Magento bendruomenės renginiuose.

Daugiau nei 69 Amasty komandos nariai nepaliaujamai ieško naujų vizijų ir sprendimų, kaip būtų galima išplėsti bazinį Magento platformos funkcionalumą, kad būtų patenkinti bet kurios elektroninės parduotuvės poreikiai.

Šiuo metu Magento Marketplace yra virš 190 Amasty sukurtų modulių, skirtų Magento 1 ir Magento 2 platformoms.

Įgyvendindami įvairius projektus, mes naudojame ne vieną puikų Amasty modulį, o Rugsėjo pabaigoje tapome oficialiais bei vieninteliais Lietuvoje Amasty partneriais! Dabar mus galite rasti Amasty partnerių sąraše.

Partnerystė su Amasty turi nemažai privalumų – individualios konsultacijos, papildomi apmokymai bei išplėstas garantinis aptarnavimas.

Amasty partner

Amasty moduliai bei įskiepiai, kuriuos išbandėme ir rekomenduojame

Magento yra labai galingas, bet tuo pačiu ir sudėtingas įvaldyti įrankis. Amasty kuria ir pristato kokybišką produkciją, kuri išplečia Magento privalumus ir palengvina įvairaus funkcionalumo įgyvendinimą. Creation programuotojų komanda išbandė nemažai Amasty produktų, todėl norime aptarti keletą jų:

Tinkamai ir greitai veikianti paieška elektroninėje parduotuvėje yra itin svarbi. Visi pažįstame situaciją, kai internetiniame puslapyje norime kažko ieškoti, tačiau paieška nieko neranda, nes mes rašome be lietuvybių arba padarome vieną ar kitą rašybos klaidą. Naudojant Elastic search šios problemos nebelieka. Paieškos rezultatų spėjimas berašant – dar viena labai patogi Elastic search funkcija. Tai pirkėjui sutaupys laiko ir tikrai patiks. Greitai ir itin gudriai veikianti paieška gali lemti pirkėjo norą apsipirkti būtent Jūsų elektroninėje parduotuvėje.

Išbandykite, kaip veikia mūsų įdiegta Elastic search paieška Avitela.lt svetainėje.

Įsigaliojus duomenų apsaugos reglamentui, dauguma suko galvą, kaip teisingai vykdyti duomenų tvarkymo ir valdymo sutikimo gavimą iš klientų. Amasty pristatė vieną patogiausių Magento įrankių, kurio pagalba galima kurti ir redaguoti privatumo politikos dokumentą išsaugant versijas bei surinkti vartotojų sutikimą registracijos ar pirkimo metu.

Vienas iš didžiausių modulio privalumų – leidimai patiems vartotojams parsisiųsti, anonimizuoti ar ištrinti savo profilio informaciją.

Norintiems taupyti laiką formų kūrimui, vertėtų pamąstyti apie šį įrankį. Jis leidžia kurti formas nutempiant formos laukus į norimą vietą, valdyti formos validaciją, analizuoti duomenis bei pridėti kelias formas į tą patį puslapį.

Įskiepis, padedantis maksimizuoti elektroninės parduotuvės SEO efektyvumą. SEO įrankių rinkinys leidžia automatizuoti produktų ir kategorijų meta žymes, papildyti fragmentus (angl. snippets) nurodant produkto kainą, kiekį sandėlyje, atsiliepimus, įmonės pavadinimą ir logotipą bei socialinių tinklų profilius.

Modulis skirtas veiksmų, atliktų administratoriaus panelėje, stebėjimui bei įrašymui. Be to, modulio pagalba galima matyti visus bandymus prisijungti prie administratoriaus panelės ir taip apsisaugoti nuo galimų kibernetinių nusikaltėlių atakų.

Super administratoriaus rolę turintis vartotojas gali apriboti kitų administratorių prieigą prie: tam tikrų produktų, kategorijų, produkto atributų, turinio valdymo sistemos elementų ir kitų

Blokas „panašūs produktai“ ar „dažniausiai perkama kartu“ gali padėti klientams rasti tai, ko ieško, išsirinkti prekę iš keleto panašių ir įsigyti ją būtent Jūsų el. parduotuvėje.

Itin lankstus įrankis automatizuoja panašių produktų parinkimą, nustatant rodomų produktų skaičių, statusą sandėlyje bei tam tikras sąlygas, pavyzdžiui – rodyti tik to paties gamintojo prekes.

Viena svarbiausių administratoriaus panelės dalių – produktų tinklelis. Čia matoma visa informacija apie visus produktus, esančius el. parduotuvės kataloge – kaina, kiekis, statusas, tipas ir kita.

Šis įrankis suteikia galimybę koreguoti tinklelio išdėstymą „drag-and-drop“ būdu, keisti produkto informaciją tiesiog tinklelyje, nepereinant į kitą langą, pasirinkti kuriuos tinklelio stulpelius rodyti bei pridėti naujus, kurti tinklelio šablonus.

Įvairių spalvų bei dydžių produktų žymėjimai atkreipia pirkėjų dėmesį. Įrašius norimą tekstą, pasirinkus įvairius prekių parametrus pirkėjas jau žinos, kurios prekės yra naujos, kurios išparduodamos, kurios prekės ekologiškos ir panašiai. Galima rinktis iš daugybės jau iš anksto sukurtų etikečių arba nesunkiai susikurti etiketės dizainą pačiam bei parinkti norimą etiketės vietą prekės paveiksliuke.

Šis įrankis automatiškai apskaičiuoja skirtumą tarp prekės kainos ir kainos su nuolaida bei atvaizduoja procentinę reikšmę. Nustatymuose nurodžius datas, etiketė automatiškai rodoma pirkėjui tik nurodytu periodu. Norint prie visų Nike prekių pridėti etiketę „Nike“, užtenka nustatymuose nurodyti norimą prekės atributą. Šie ir kiti nustatymai ypatingai palengvina prekių žymėjimą bei padidina pardavimus.

Dovanų kuponai – puiki išeitis dvejojantiems ar išrinkta dovana tiks ir patiks jos gavėjui. Šio modulio pagalba pirkėjas turi galimybę pasirinkti dovanų kupono kainą bei dovanų kortelės paveikslėlį ir išsiųsti gavėjui el.paštu. Administratoriaus panelėje galima nustatyti produktų tipus, kuriems gali būti panaudojami dovanų kuponai, leisti pirkėjui panaudoti dovanų kuponą sau pačiam ir panašiai.

Draugiška vartotojui navigacijos sistema, skirta patogiausiam naršymui produktų kataloge. Kainų, spalvų, gamintojų ir kiti filtrai, naudojami kartu su patogiais valdikliais, leidžia rinktis iš kelių filtro atvaizdavimo būdų.

Kiekvieno kliento poreikiai skiriasi – vienas norėtų, kad prekės kataloge būtų išdėstytos nuo pigiausios iki brangiausios, kitas pirmiausia nori matyti prekes, kurioms taikoma didžiausia nuolaida. Šis įrankis leidžia pridėti kiekvieno poreikius tenkinantį, patogų produktų katalogo ar kategorijų rūšiavimą pagal įvairius parametrus: perkamiausi, geriausiai įvertinti, naujausi, turintys daugiausia peržiūrų, pigiausi/brangiausi, didžiausia nuolaida ir kiti.

Modulis skirtas papildomų laukų atsiskaitymo puslapyje pridėjimui. Šiuos laukus galima pridėti bet kuriame atsiskaitymo žingsnyje – įrašant pristatymo adresą, pasirenkant pristatymo ar atsiskaitymo būdą. Taip pat yra galimybė nustatyti šių papildomų laukų priklausomybę nuo kitų laukų parinktos reikšmės. Pavyzdžiui, rodyti datos parinkimo laiką tik tada, kai pasirenkamas pristatymas į namus.

Šis Magento 2 platformai skirtas plėtinys suteikia galimybę kurti įvairias užsakymų būsenas, joms skirtus elektroninių laiškų šablonus bei informuoti vartotojus pasikeitus užsakymo būsenai.

Leidžia pirkėjams užsakyti produktus, kurie yra išparduoti ar negali būti išsiųsti dėl kitų priežasčių bei produktus, kurie greitu metu pasirodys prekyboje.

Suteikite galimybę klientams pasirinkti asmeninį vadybininką užsakymo metu. Priskirkite pardavimų vadybininkus skirtingoms klientų grupėms. Tokiu būdu pardavimų vadybininkas gali pridėti klientus ar redaguoti užsakymus tik jam priskirtai klientų grupei.

Naudodami šiuos ir kitus Magento modulius galime savo klientams pasiūlyti optimalius e-komercijos sprendimus.

Jeigu norite sužinoti daugiau arba domina elektroninės parduotuvės kūrimas – susisiekite su mumis telefonu: +370 5 2030333 arba el. paštu: info@creation.lt

Grįžti į blogą

Susidomėjote? Aptarkime jūsų projektą

Paskambinkite ar parašykite el. laišką ir mes suplanuosime susitikimą kurio metu aptarsime jūsų projektą ir mūsų idėjas jums.